SIATARAS

 

 Πωλειται επιχειρηση αρτοποιίας  
     
 Στην Ανατολη Ιωαννινων  απο το 2001, με πληρη εξοπλισμο γιατι την παραγωγη απο την επομενη κιολας ημερα.Αψογη λειτουργια των μηχανηματων και αψογη η κατασταση του πωλητηριου.Δεκτη η επισκεψη καθε ενδιαφερομενου...Μονο πολυ σοβαρες προτασεις...
 .Πληροφοριες στο 6947371996

Διακοπή ρεύματος σήμερα 9/12 σε πολλές περιοχές της Αττικής - Οι ώρες

Διακοπή ρεύματος σήμερα 9/12 σε πολλές περιοχές της Αττικής - Οι ώρες
Σε προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος προχωράει σήμερα Παρασκευή 9/12 ο ΔΕΔΔΗΕ. Δείτε αναλυτικά ώρες και περιοχές  

Προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί σήμερα Παρασκευή σε αρκετές περιοχές της Αττικής αλλά και στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά.

Όπως ενημερώνει ο ΔΕΔΔΗΕ, καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για τη συντομότερη επανηλεκτροδότηση, εντούτοις, επιβάλλεται μεγάλη προσοχή, θεωρώντας ότι σε όλη την προγραμματισμένη διάρκεια διακοπής, οι αγωγοί είναι υπό τάση!

Οι περιοχές που θα επηρεαστούν είναι οι εξής:

  •  Aθήνα
  • Πειραιάς
  • Άγιοι Ανάργυροι
  • Μέγαρα
  • Νέα Σμύρνη
  • Βάρη
  • Νίκαια
  • Κερατσίνι
  • Μοσχάτο
  • Σαρωνικός
  • Χαλάνδρι
  • Ασπρόπυργος
  • Βούλα
  • Γλυφάδα

Δείτε τον πίνακα του ΔΕΔΔΗΕ:

Diakopireuma

diakopireuma

diakopireuma

  • Εμφανίσεις: 4

Γιώργος Μπαλάφας: Η ΕΕ οφείλει να αποκτήσει φωνή

Γιώργος Μπαλάφας: Η ΕΕ οφείλει να αποκτήσει φωνή
Δεν είναι η πρώτη φορά που μια απόφαση από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού «πιάνει στον ύπνο» τους Ευρωπαίους.

Είναι εμφανής ο κίνδυνος να έχουμε έναν νέο «Ψυχρό Πόλεμο» με αποτέλεσμα την εκ νέου διαίρεση του κόσμου σε συνασπισμούς και στρατόπεδα που αντιμάχονται το ένα το άλλο. Το αναγνώρισε ακόμη και ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς σε πρόσφατο άρθρο του. Ζήτησε μάλιστα να καταβληθεί κάθε προσπάθεια για την οικοδόμηση νέων συμπράξεων, στη βάση των δημοκρατικών αξιών και την προστασία των «ανοιχτών κοινωνιών». 

Τα όσα ορθά ανέφερε ο Σολτς απηχούν ευρύτερα τις ανησυχίες και το φόβο τόσο της Γερμανίας, όσο και συνολικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ειδικά σε μία περίοδο όπου ένα μεγάλο ποσοστό των Γερμανών πολιτών είναι δυσαρεστημένο με την κυβέρνησή του και τη διαχείριση της ενεργειακής κρίσης, είναι αδήριτη ανάγκη οι ευρωπαϊκές πολιτικές ηγεσίες να θέσουν κάποιους πυλώνες γύρω από τους οποίους θα μπορεί να διασφαλιστεί μία μίνιμουμ περιφερειακή και γεωπολιτική συνεργασία. Αυτοί οι πυλώνες δεν θα μπορούσαν να είναι άλλοι από την εξασφάλιση της ενεργειακής ασφάλειας, την καταπολέμηση των οικονομικών και εισοδηματικών ανισοτήτων, τις προσπάθειες για τερματισμό του πολέμου και ειρήνευση στην Ουκρανία. 

Τα τελευταία χρόνια, την τελευταία δεκαετία για την ακρίβεια, η ΕΕ και η Ευρωζώνη έχουν βιώσει μία βαθιά οικονομική και θεσμική κρίση, που μεταφράζεται, μεταξύ άλλων, σε αποδυνάμωση του εισοδήματος για την μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία και την άνοδο ακροδεξιών πολιτικών σχηματισμών σε πολλά κράτη-μέλη. Η συνέχιση της λειτουργίας και ύπαρξης του ευρωπαϊκού οικοδομήματος απαιτεί μία συνολική αναθεώρηση της προσέγγισης και της πολιτικής στόχευσης, καθώς δεν μπορούμε πλέον να μιλάμε ούτε για «οικονομική υπεροχή» της Ένωσης, ούτε για «ασφάλεια», όταν ένα πολύ μεγάλο τμήμα των ευρωπαϊκών κοινωνιών αντιμετωπίζει σημαντικές οικονομικές δυσκολίες και πλέον νιώθει μεγάλη ανασφάλεια λόγω και του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία. 

Η μεγάλη ενεργειακή εξάρτηση της ΕΕ από τη Ρωσία, αλλά και το ξεπερασμένο οικονομικό μοντέλο της ΕΕ αποδυνάμωσαν την Ένωση συνολικά. Η ΕΕ «σύρθηκε» επίσης υποταγμένη στις πολιτικές των ΗΠΑ, αδυνατώντας να διαμορφώσει μία συνεκτική-ενιαία θέση στην εξωτερική πολιτική και τώρα πολλοί Ευρωπαίοι πολιτικοί αντιλαμβάνονται πόσο αδιέξοδη ήταν αυτή η επιλογή. Την ίδια στιγμή, η διοίκηση Μπάιντεν στις ΗΠΑ κάνει στροφή 180 μοιρών και μελετά την πιθανότητα διαλόγου με το Κρεμλίνο «υπό προϋποθέσεις», σηματοδοτώντας μία κορυφαία αλλαγή στην στρατηγική που έχει ακολουθηθεί μέχρι σήμερα.  Οι ΗΠΑ φαίνεται να εγκαταλείπουν οριστικά την ελπίδα ότι ο Ρώσος πρόεδρος μπορεί να «πέσει από μέσα», από εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις και συμβιβάζονται με την ιδέα ότι θα πρέπει να βρουν μια κάποια λύση συνομιλώντας μαζί του. 

Πίσω από αυτή την αλλαγή στρατηγικής ίσως κρύβεται και η κόπωση της Ουάσινγκτον από τον πόλεμο, που κάθε μέρα που περνάει γίνεται εντονότερη τόσο στις ΗΠΑ, όσο και στην ΕΕ. Αυτή η διαπίστωση φαίνεται ότι κυριάρχησε και στις συζητήσεις του Αμερικανού προέδρου με το Γάλλο ομόλογό Εμμανουέλ Μακρόν, καθώς και η δημόσια δήλωση και των δύο ότι πλέον το δυτικό μέτωπο απειλείται με διάσπαση. Επί της ουσίας, πρόκειται για μία παραδοχή της λανθασμένης πολιτικής προσέγγισης που υιοθέτησαν ΗΠΑ και ΕΕ, ειδικά από τη στιγμή που δεν υπήρχε κανένα αξιόπιστο πλάνο για άμεση ενεργειακή απεξάρτηση από τη Ρωσία. Τώρα που οι κοινωνίες βρίσκονται εγκλωβισμένες στις βαθιές συνέπειες της ενεργειακής κρίσης, οι πολιτικοί ηγέτες αναγνωρίζουν τους εκλογικούς κινδύνους που ελλοχεύουν, αφήνουν τους λεονταρισμούς και τις κενές ουσίας δηλώσεις και σπεύδουν να υιοθετήσουν μία ρεαλιστική προσέγγιση που, σε τελική ανάλυση, θα μπορούσε να διαμορφώσει μία νέα δυναμική για τερματισμό του πολέμου και στήριξη των Ευρωπαίων πολιτών. 

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια απόφαση από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού «πιάνει στον ύπνο» τους Ευρωπαίους. Κι όσο κι αν είναι αναγκαίο να αλλάξει στρατηγική η ΕΕ, καθώς πρώτα και κύρια ζημιωμένες είναι οι ίδιες οι ευρωπαϊκές κοινωνίες, η Ένωση «ακολουθεί πιστά» και πάλι τις ΗΠΑ χωρίς να έχει κανένα πλάνο και καμία δική της στρατηγική. Αν κάτι είναι παραπάνω από απαραίτητο για τη συνέχεια, με βάση και τα διδάγματα του πρόσφατου παρελθόντος, είναι οι ευρωπαϊκές ηγεσίες να επεξεργαστούν ένα πανευρωπαϊκό πρόγραμμα ως αντίδοτο στο αμερικάνικο. Μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο, όταν από την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία μέχρι σήμερα η πλειοψηφία των κυβερνήσεων κινήθηκε στη βάση εθνοκεντρικών μέτρων, αδιαφορώντας για συλλογικές αποφάσεις που θα μπορούσαν ευθύς εξαρχής να είχαν προσφέρει λύσεις στα σημερινά αδιέξοδα; Αυτό είναι το μεγαλύτερο ερώτημα που έχει μπροστά της ΕΕ – και είναι ένα ερώτημα τόσο ουσιαστικό όσο και υπαρξιακό.  

(Ο Γιώργος Μπαλάφας είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και περιφερειακός σύμβουλος Βόρειου Τομέα Αττικής)

  • Εμφανίσεις: 4

Ξενοφών Κοντιάδης: Οι τρεις πράξεις του δράματος των υποκλοπών

Ξενοφών Κοντιάδης: Οι τρεις πράξεις του δράματος των υποκλοπών
Το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων θα μπορούσε να παρουσιαστεί ως ένα θεατρικό δράμα με τρεις πράξεις.  

Η ΑΔΑΕ διέσωσε την τιμή της Ελληνικής Δημοκρατίας μπροστά σε ένα κορυφαίο σκάνδαλο, λειτουργώντας κατ’ ουσίαν ως το μοναδικό θεσμικό αντίβαρο απέναντι σε μία κυβερνητική πλειοψηφία η οποία όχι μόνο δεν διευκόλυνε το έργο της αλλά φαίνεται να λειτούργησε με όρους συγκάλυψης του σκανδάλου.

Ι.

Είναι μια ευκαιρία σήμερα που βρισκόμαστε στο ίδιο πάνελ, στο πρόσωπο της κυρίας Αικατερίνης Παπανικολάου να εκφράσω την βαθιά αναγνώριση για το σημαντικό έργο που έχει επιτελέσει όλο αυτό το διάστημα η ΑΔΑΕ, μέσα σε ένα εμφανώς αντίξοο περιβάλλον.

Χάρη στην ΑΔΑΕ αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων, παρά τα πενιχρά μέσα τα οποία έχει στη διάθεσή της με ευθύνη της κυβέρνησης ,ενώ παράλληλα επέδειξε σθεναρή στάση κατά τις διαρκείς επιτόπιες επισκέψεις στην ΕΥΠ, σε παρόχους τηλεπικοινωνιών και αλλού. Η ΑΔΑΕ διέσωσε την τιμή της Ελληνικής Δημοκρατίας μπροστά σε ένα κορυφαίο σκάνδαλο, λειτουργώντας κατ’ ουσίαν ως το μοναδικό θεσμικό αντίβαρο απέναντι σε μία κυβερνητική πλειοψηφία η οποία όχι μόνο δεν διευκόλυνε το έργο της αλλά φαίνεται να λειτούργησε με όρους συγκάλυψης του σκανδάλου.

ΙΙ.

Το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων θα μπορούσε να παρουσιαστεί ως ένα θεατρικό δράμα με τρεις πράξεις.

Α. Η πρώτη πράξη είναι όσα συνέβησαν μέχρι την αποκάλυψη του σκανδάλου. Ποια είναι αυτά;

  1. Η άρση του απορρήτου με την αόριστη επίκληση λόγων εθνικής ασφάλειας για έναν ιλιγγιώδη αριθμό προσώπων, περίπου 16 χιλιάδων το 2021και λίγο και λίγο μικρότεροι αριθμοί τα προηγούμενα χρόνια, παραβιάζοντας κατάφωρα το Σύνταγμα που στο άρθρο 19 παρ. 1 προβλέπει ότι η άρση του απορρήτου πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση μία στενά καθοριζόμενη εξαίρεση.

Ταυτόχρονα διαπιστώνουμε ότι οι διατάξεις για την άρση του απορρήτου είναι αναιτιολόγητες και υπογράφονται από μία εισαγγελέα η οποία έχει ενσωματωθεί πλήρως στην ΕΥΠ, κατά έναν εύστοχο όρο έχει ιδρυματοποιηθεί και στην πράξη ο έλεγχος που πραγματοποιεί επί των εισηγήσεων της ΕΥΠ είναι εντελώς προσχηματικός.

  1. Ο τρόπος που λειτουργεί η ΕΥΠ αναδεικνύεται ότι προσομοιάζει σε ένα βαθύ κράτος το οποίο είναι εγκιβωτισμένο στο λεγόμενο επιτελικό κράτος, με τη συγκέντρωση της διοικητικής και πολιτικής εποπτείας στα χέρια του ίδιου του πρωθυπουργού, ο οποίος αναλαμβάνει πολιτικός και διοικητικός προϊστάμενός της αμέσως μετά τις εκλογές του Ιουλίου 2019 και διορίζει ως διοικητή της ΕΥΠ πρόσωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του, τροποποιώντας το θεσμικό πλαίσιο σχετικά με τα προσόντα που πρέπει να διαθέτει ο διοικητής της ΕΥΠ ώστε να πληροί τις σχετικές προϋποθέσεις.
  2. Με αφορμή την υπόθεση Κουκάκη ψηφίζεται τον Μάρτιο του 2021 η τροπολογία για τη μη ενημέρωση των παρακολουθούμενων από την ΑΔΑΕ μετά το πέρας της παρακολούθησης, ρύθμιση η οποία αντίκειται στη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
  3. Υποβαθμίζεται με κάθε τρόπο ο ρόλος της ΑΔΑΕ ως συνταγματικά αρμόδιας αρχής για όλα τα θέματα που αφορούν το απόρρητο των επικοινωνιών, με την υποστελέχωσή της, την έλλειψη ηλεκτρονικού αρχείου, τη σιωπηρή απόρριψη όλων των αιτημάτων και ερωτημάτων της και άλλα που μπορεί καλύτερα από εμένα να σας αναπτύξει η κυρία Παπανικολάου στη συνέχεια.
  4. Χάρη στην ερευνητική δημοσιογραφία έρχονται στο φως ισχυρές ενδείξεις ότι η ΕΥΠ χρησιμοποιούσε το παράνομο λογισμικό Predator για την παράλληλη παρακολούθηση προσώπων.

Τις προηγούμενες αντισυνταγματικότητες και ασυμβατότητες προς την ΕΣΔΑ επισήμανε σχεδόν ομόφωνα όλος ο νομικός κόσμος. Ακόμα και ο Υπουργός Επικρατείας, σε άρθρο του στις 20 Νοεμβρίου σημειώνει ότι η άρση απορρήτου του κυρίου Ανδρουλάκη «αποτέλεσε τη θρυαλλίδα για την ανάδειξη σοβαρών συστημικών παθολογιών».

Β. Η δεύτερη πράξη του δράματος εκτυλίσσεται αμέσως μετά την αποκάλυψη των αντισυνταγματικών επισυνδέσεων. Η παραίτηση του γενικού γραμματέα του πρωθυπουργού και του διοικητή της ΕΥΠ δεν μπορούν να καλύψουν την άρνηση του πρωθυπουργού να αναλάβει την πολιτική ευθύνη, ο οποίος υποστήριξε ότι οι επισυνδέσεις έγιναν νόμιμα.

Ταυτόχρονα, αντί η δικαιοσύνη να προχωρήσει σε ταχεία διερεύνηση της υπόθεσης επικεντρώνεται σε έρευνα για το πώς έφτασαν οι κρίσιμες πληροφορίες στα χέρια των ερευνητών δημοσιογράφων που αποκάλυψαν το σκάνδαλο.

Την ίδια περίοδο η ΕΥΠ ανακοινώνει ότι εκ παραδρομής έχουν καταστραφεί τα αρχεία παρακολούθησης των Ανδρουλάκη και Κουκάκη, ενώ το έργο της ΑΔΑΕ συνεχίζει να αντιμετωπίζεται με τρόπο θα έλεγα εχθρικό.

Ωστόσο η σοβαρότερη διάσταση αυτής της δεύτερης πράξης του δράματος είναι ο τρόπος που λειτουργεί η κοινοβουλευτική πλειοψηφία στη Βουλή. Τόσο στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας όσο και στην εξεταστική επιτροπή που συγκροτήθηκε για τη διερεύνηση του σκανδάλου, η κυβερνητική πλειοψηφία αποδέχεται κατά παράβαση του Κανονισμού της Βουλής την επίκληση του απορρήτου της ΕΥΠ από τα εμπλεκόμενα πρόσωπα που καλούνται σε ακρόαση ή ως μάρτυρες. Αποτέλεσμα είναι ο ευτελισμός των κοινοβουλευτικών διαδικασιών και ειδικότερα του κοινοβουλευτικού ελέγχου, με όρους θεσμικού φιάσκου. Έτσι αναδεικνύεται ένα δεύτερο σκάνδαλο που αναφύεται μέσα στο σκάνδαλο των παρακολουθήσεων, δηλαδή το σκάνδαλο της συγκάλυψης σε όλα τα επίπεδα των κρατικών λειτουργιών.

Γ. Και φτάνουμε στην τρίτη πράξη του δράματος, η οποία εκτυλίσσεται μπροστά τα μάτια μας αυτές τις μέρες και αφορά τη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης που υποτίθεται ότι αποκαθιστά τη συνταγματική νομιμότητα, ενώ στην πραγματικότητα βρίθει αντισυνταγματικών ρυθμίσεων και διατάξεων που αντίκεινται στην ΕΣΔΑ. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν:

1. Η υπέρμετρη διεύρυνση της έννοιας της εθνικής ασφάλειας,

2. Η δυνατότητα ενημέρωσης των παρακολουθούμενων αφού περάσουν τρία ολόκληρα χρόνια από το πέρας της παρακολούθησης και

3. Η συνεχιζόμενη απαξίωση της συνταγματικής αποστολής της ΑΔΑΕ, την οποία το νομοσχέδιο αγνοεί με τρόπο εξόφθαλμα και εξοργιστικά. Είναι γεγονός ότι μετά τις ηχηρές παρεμβάσεις του νομικού και πολιτικού κόσμου, δικαστικών ενώσεων, της ίδιας της ΑΔΑΕ, της ΑΠΔΠΧ και της κοινωνίας πολιτών κατά το στάδιο της διαβούλευσης η νέα εκδοχή του νομοσχεδίου που παρουσιάστηκε προχθές είναι βελτιωμένη. Παρ’ όλα αυτά, προβλήματα όπως αυτά που προανέφερα δεν έχουν διορθωθεί.

Τα τρία στάδια του σκανδάλου των παρακολουθήσεων στα οποία αναφέρθηκα αποκαλύπτουν ανάγλυφα κάτι πολύ σοβαρότερο. Πρώτα απ’ όλα ότι η ανεξέλεγκτη λειτουργία της ΕΥΠ ενσωματώθηκε μέσα στον μηχανισμό του λεγόμενου επιτελικού κράτους στο πλαίσιο ενός σχεδίου υπερσυγκέντρωσης της εξουσίας στο κέντρο διακυβέρνησης.

Δεύτερον, ότι τα σημαντικότερα αντίβαρα απέναντι στην εκάστοτε κυβέρνηση, δηλαδή η δικαιοσύνη και οι ανεξάρτητες αρχές αποδείχθηκαν αναποτελεσματικά. Τρίτον, ότι ο κοινοβουλευτικός έλεγχος που έχει θεμελιώδη σημασία για τη διαφάνεια της κρατικής δράσης, απαξιώθηκε πλήρως.

Ο συνδυασμός των τριών προηγούμενων στοιχείων μας θέτει μπροστά σε μία δυστοπική πολιτειακή πραγματικότητα, δηλαδή αυτό το οποίο επισημαίνουν διεθνείς οργανισμοί και ανεξάρτητες οργανώσεις σχετικά με την υποχώρηση των δικαιοκρατικών θεσμών και των δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

III.

Κλείνω με μια αναφορά στις προτάσεις που περιλαμβάνει το report Τσαραπατσάνη σε μια σειρά από κρίσιμα θέματα.

Πρώτα απ’ όλα η έννοια της εθνικής ασφάλειας πρέπει κατά το Σύνταγμα να ορίζεται στενά, ως προστασία της εδαφικής ακεραιότητας και του δημοκρατικού πολιτεύματος.

Δεύτερον η απόφαση της άρσης του απορρήτου πρέπει να ανατεθεί σε πολυπρόσωπο όργανο και να είναι επαρκώς αιτιολογημένη, περιλαμβάνοντας το ονοματεπώνυμο του παρακολουθούμενου. Ειδικά για κρατικούς αξιωματούχους και πολιτικά πρόσωπα απαιτούνται αυξημένες εγγυήσεις όπως η έγκριση από ειδική επιτροπή της Βουλής.

Ως προς την ενημέρωση των παρακολουθούμενων από την ΑΔΑΕ πρέπει να επιστρέψουμε στο προϊσχύον καθεστώς με την προσθήκη ότι η ΑΔΑΕ θα μπορεί να ενημερώνει επίσης για τους λόγους και τη διάρκεια άρσης του απορρήτου.

Εξαιρετικά σημαντική είναι η αναβάθμιση του νομικού πλαισίου και των πόρων που έχει στη διάθεση της η ΑΔΑΕ.

Ως προς τη δικαστική προστασία των θιγόμενων είναι πολύ ενδιαφέρουσα η πρόταση για τη δημιουργία ειδικής διαδικασίας ενώπιον του ΣΤΕ με αντικείμενο την αναγνώριση της παρανομίας σε εν εξελίξει διαδικασία άρσης του απορρήτου.

Και τέλος, θα πρέπει να αποσαφηνιστεί ρητά η υποχρέωση των προσώπων που καλούνται στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής να ενημερώνουν χωρίς να επικαλούνται την υποχρέωση εχεμύθειας.

(Ο Ξενοφών Κοντιάδης είναι  Καθηγητής Δημοσίου Δικαίου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο- Το άρθρο του είναι η ομιλία του στην Εκδήλωση: Υποκλοπές και απόρρητο που διοργάνωσε το ETERON)

  • Εμφανίσεις: 4

Θεσσαλονίκη: Στον ανακριτή ο αστυνομικός που κατηγορείται ότι πυροβόλησε τον 16χρονο

Ενώπιον του α' τακτικού ανακριτή Θεσσαλονίκης προκειμένου να απολογηθεί θα βρεθεί σήμερα ο αστυνομικός της ομάδας ΔΙΑΣ που κατηγορείται ότι πυροβόλησε τον 16χρονο Ρομά κατά τη διάρκεια καταδίωξης στα Διαβατά…

Περισσότερα...


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: CNN.gr


  • Εμφανίσεις: 5

Πολλές ανοιχτές θέσεις εργασίας στην P&I στα Ιωάννινα

Σε 5 χρόνια λειτουργίας της Γερμανικής εταιρείας υψηλής τεχνολογίας P&I στην Ελλάδα, απασχολούνται ήδη στο κέντρο καινοτομίας στα Ιωάννινα 150 ταλαντούχοι και υψηλής κατάρτισης εργαζόμενοι με μέσο όρο ηλικίας τα 31 έτη. Οι περισσότεροι είναι από την Ήπειρο και έχουν σπουδάσει στα κοντινά Πανεπιστήμια. Στόχος της P&I είναι, στο κέντρο καινοτομίας στα Ιωάννινα, να απασχολούνται […]

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: EPIRUSGATE.gr


  • Εμφανίσεις: 6

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
Φροντιστήριο Κλασικό
Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA