Πωλειται επιχειρηση αρτοποιίας
 Στην Ανατολη Ιωαννινων  απο το 2001, με πληρη εξοπλισμο γιατι την παραγωγη απο την επομενη κιολας ημερα.Αψογη λειτουργια των μηχανηματων και αψογη η κατασταση του πωλητηριου.Δεκτη η επισκεψη καθε ενδιαφερομενου...Μονο πολυ σοβαρες προτασεις...
 .Πληροφοριες στο 6947371996

F1: Σέρχιο Πέρεζ - Αλάνθαστος, ακούραστος και νικητής

F1: Σέρχιο Πέρεζ - Αλάνθαστος, ακούραστος και νικητής
Ο Σέρχιο Πέρεζ πανηγύρισε την νίκη στο Γκραν Πρι τη Σιγκαπούρης, με το πρωτάθλημα της F1 να κατευθύνεται στην Ιαπωνία.  

Ως την «καλύτερη επίδοση της καριέρας του» χαρακτήρισε ο Σέρχιο Πέρεζ την εμφάνιση που έκανε στο Γκραν Πρι τη Σιγκαπούρης, πανηγυρίζοντας την δεύτερη φετινή νίκη και την τέταρτη συνολικά στην καριέρα του στην F1.

Κρατώντας πίσω του τις δύο Ferrari των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, ο Μεξικανός έχοντας πραγματοποιήσει μια υποδειγματική εκκίνηση κατάφερε να παραμείνει κρατήσει την πρώτη θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, όντας αλάνθαστος.

Βέβαια το μοναδικό «σκοτεινό σημείο» ήταν η ποινή των 5 δευτερολέπτων που έλαβε από τους αγωνοδίκες μετά την ολοκλήρωση του Γκραν Πρι με την αιτιολογία ότι πλησίασε περισσότερο από το επιτρεπτό τ αυτοκίνητο ασφαλείας.

Αυτό όμως δεν επηρέασε τον Πέρεζ καθώς γνωρίζοντας το ενδεχόμενο της πιθανής ποινής, κατά την διάρκεια του αγώνα, πίεσε το μονοθέσιο με αποτέλεσμα να «χτίσει» διαφορά περίπου 7 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Σαρλ Λεκλέρ.

«Ήταν σίγουρα η καλύτερη μου εμφάνιση. Έλεγχα τον αγώνα, αν και το να φέρω τα ελαστικά σε σωστή θερμοκρασία ήταν αρκετά δύσκολο. Οι τελευταίοι γύροι ήταν τόσο έντονοι. Πραγματικά δεν το ένιωσα τόσο πολύ όσο βρισκόμουν μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά όταν βγήκα από αυτό ήμουν πλήρως εξαντλημένος».

Ερωτηθείς αν γνώριζε ότι έκανε κάτι λάθος, απάντησε: «Όχι, δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει. Απλώς μου είπαν ότι λόγω του συγκεκριμένου περιστατικού ήμουν “υπό διερεύνηση”. Χρειάστηκε να πιέσω και το έκανα».

{https://twitter.com/F1/status/1576683188646281218}

Με τον ομόσταυλό του, Μαξ Φερστάπεν, να δυσκολεύεται αρκετά όλο το Σαββατοκύριακο (σ.σ. και συ συνδυασμό με τις στρατηγικές αποφάσεις της Red Bull) ο Πέρεζ έφερε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα και πλέον βρίσκεται μόλις 2 βαθμούς πίσω από Σαρλ Λεκλέρ και διεκδικεί την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Ο Πέρεζ, ωστόσο, γνωρίζει ότι οι πιθανότητες για τον Φερστάπεν να κατακτήσει το πρωτάθλημα στην Σουζούκα και το Ιαπωνικό Γκραν Πρι είναι μεγάλες: «Προφανώς, είναι ωραίο για τον Μαξ να πάρει τον τίτλο στην Ιαπωνία και για την ομάδα – θα είναι πολύ ιδιαίτερο λόγω της Honda».

{https://twitter.com/F1/status/1576598533888774147}

 

  • Εμφανίσεις: 12

F1: Η Red Bull κινδυνεύει με αφαίρεση βαθμών για... παραβίαση του προϋπολογισμού

F1: Η Red Bull κινδυνεύει με αφαίρεση βαθμών για... παραβίαση του προϋπολογισμού
Έρευνα αναφορικά με την τήρηση, ή μη, του προϋπολογισμού για την σεζόν 2021 ξεκίνησε η F1 έχοντας την Red Bull και την Aston Martin στο στόχαστρο.

Στο «στόχαστρο» της F1 βρίσκεται η Red Bull και η Aston Martin, καθώς υπάρχουν υποψίες για την παραβίαση του προϋπολογισμού την περασμένη σεζόν, γεγονός που σημαίνει ότι κινδυνεύουν με μεγάλες ποινές και τιμωρίες.

Αναφέρεται ότι το διοικητικό όργανο της Formula 1 ι ετοιμάζεται να ανακοινώσει ότι δύο ομάδες, η Red Bull και η Aston Martin, ξεπέρασαν το περσινό ανώτατο όριο των 145 εκατομμυρίων δολαρίων αποκτώντας ένα πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων τους.

Οι κυρώσεις που αναφέρονται στους κανονισμούς περιλαμβάνουν πρόστιμο, ενώ το κρίσιμο άρθρο 9.1 των «αθλητικών κυρώσεων» αναφέρει επίσης «αφαίρεση πόντων πρωταθλήματος κατασκευαστών» και «αφαίρεση πόντων πρωταθλήματος οδηγών», αλλά ίσως πιο ανησυχητικό για τον Βερστάπεν είναι το ενδεχόμενο οι ποινές να περιλαμβάνουν και «αποκλεισμό από το πρωτάθλημα».

Ενώ παραμένει απίθανο η αξιολόγηση των λογαριασμών της FIA να αλλάξει το αποτέλεσμα του περσινού αποτελέσματος, υπάρχουν σοβαρές ανησυχίες ότι τα πρωταθλήματα θα μπορούσαν να αλλοιωθούν από παραβιάσεις του ανώτατου ορίου του προϋπολογισμού.

Ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βόλφ, δήλωσε στο BBC Sport: «Το ανώτατο όριο κόστους είναι ίσως η πιο σημαντική εξέλιξη των κανονισμών για τη διατήρηση ίσων όρων ανταγωνισμού, ώστε να επιτρέπεται στις ομάδες που δεν έχουν οικονομική άνεση να καλύψουν τη διαφορά και να βάλουν ένα ανώτατο όριο στις δαπάνες.

Η FIA, ιδιαίτερα ο πρόεδρος Mohammed bin Sulayem, έχει δείξει μια αρκετά καλή στάση στην επιβολή όλων των ειδών κανονισμών. Έτσι, αν μιλάμε τώρα για κάτι μεγάλο, θα δείξει την ίδια ακεραιότητα και ηγεσία που είχε κάνει στο παρελθόν».

Σημειώνεται ότι οι ισχυρισμοί σχετίζονται με τη σεζόν του 2021, όταν ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull κέρδισε τον παρθενικό του τίτλο επικρατώντας του Λιούις Χάμιλτον της Mercedes.

Οι οικονομικές δαπάνες των ομάδων κατά τη διάρκεια μιας σεζόν περιλαμβάνουν επίσης την ανάπτυξή τους για το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς, επομένως οποιαδήποτε παραβίαση θα είχε αντίκτυπο στην απόδοση της ομάδας το 2022.

Το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού εισήχθη ως μέρος μιας σειράς αλλαγών στους κανονισμούς με στόχο να ελαχιστοποιηθεί το… χάσμα ανάμεσα στις ομάδες και τα Γκραν Πρι να γίνουν πιο ενδιαφέροντα.

Ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl, δήλωσε: «Δεν θέλω να σχολιάσω λεπτομέρειες γιατί δεν έχω πληροφορίες, αλλά είναι σαφές ότι όσον αφορά τους οικονομικούς κανονισμούς. Η ακεραιότητα του αθλήματος είναι το πιο σημαντικό πράγμα.

Έχουμε μεγάλη πίστη στον νέο πρόεδρο της FIA και την ομάδα του, βλέποντας την αυστηρότητα με την οποία διερεύνησαν το όριο του προϋπολογισμού. Τους εμπιστευόμαστε και πιστεύουμε ότι θα πράξουν ανάλογα».

 

  • Εμφανίσεις: 57

Η μυστική συνταγή του Φέτελ – «Έτρωγα αυτό το φαγητό και νικούσα»

Η μυστική συνταγή του Φέτελ – «Έτρωγα αυτό το φαγητό και νικούσα»
Το «ιδιαίτερο» φαγητό που έτρωγε ο Σεμπάστιαν Φέτελ και πανηγύρισε 5 νίκες σε 12 Γκραν Πρι στην Σιγκαπούρη.  

Όλοι γνωρίζουν ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ κυριάρχησε στην F1 για πολλά χρόνια, καθώς κατέκτησε 4 παγκόσμια πρωταθλήματα και είδε πρώτος την καρό σημαία 53 φορές, οι πέντε εκ των οποίων ήταν στην πίστα της Σιγκαπούρης.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα επισκέπτεται την «Marina Bay» για πρώτη φορά μετά το 2019, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, με τον Γερμανό πιλότο να αγωνίζεται στην… αγαπημένη του πίστα για τελευταία φορά. Ο ίδιος είχε γνωστοποιήσει ότι φέτος είναι η τελευταία του χρονιά στην F1, γεγονός που σημαίνει ότι θα πατήσει την πίστα της Σιγκαπούρης για μία τελευταία φορά.

Ο ίδιος βρίσκεται από χθες εκεί, μιλώντας στους δημοσιογράφους αναφορικά με το επερχόμενο Γκραν Πρι αλλά και τις αναμνήσεις που έχει από τις νίκες που είχε σημειώσει στην «Marina Bay».

Ένα από τα… μυστικά του ήταν ότι το βράδυ πριν τον αγώνα έτρωγε ένα συγκεκριμένο φαγητό, κάτι το οποίο είχε ως γούρι. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε:

«Είχα μια μυστική συνταγή, που χρησιμοποίησα το 2019, το 2015 αλλά και τα άλλα χρόνια που έχω κερδίσει εδώ: Έτρωγα Nasi Goreng το Σάββατο το βράδυ! Ξέρω ένα μέρος εδώ κοντά που το πουλάει αργά το βράδυ, οπότε πρέπει να ψάξω και να το βρω για το ερχόμενο Σάββατο».

{https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1575497644117757953}

Ο Γερμανός οδηγός της Aston Martin δεν είναι από αυτούς που έχουν γούρια και προκαταλήψεις, γι’ αυτό και είναι πάντα ανοιχτός στο να μοιραστεί την… συνταγή της επιτυχίας. Όμως σχετικά με τον αγώνα της Σιγκαπούρης, ίσως και να ισχύει το αντίθετο. Οι απαντήσεις θα δοθούν την Κυριακή (2/10) στις 15:00 ώρα Ελλάδος.

Τι είναι το Nasi Goreng;

Το Nasi Goreng είναι ένα πιάτο που τρώγεται στα νησιά της Ινδονησίας, το οποίο περιέχει τηγανητό ρύζι με κομμάτια κρέατος, λαχανικά και μια ποικιλία από καρυκεύματα όπως γλυκιά σάλτσα σόγιας, ενώ μερικοί το συνοδεύουν και με ένα τηγανητό αυγό.

Υπάρχουν δεκάδες παραλλαγές του πιάτου αυτού, από νησί σε νησί, όμως η «βασική» εκδοχή του είναι πολύ δημοφιλής γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το ότι υπάρχουν πολλά μαγαζιά τα οποία το προσφέρουν.

«Το Λιοντάρι της Σιγκαπούρης»

Η πίστα εισήχθη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2008 και έκτοτε έχει φιλοξενήσει 12 αγώνες (σ.σ. εκτός από το 2020 και το 2021 λόγω της πανδημίας του κορονοϊού), με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να είναι ο πιλότος με τις περισσότερες νίκες.

Ο Γερμανός οδηγός έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου 5 φορές, δύο φορές με την Red Bull (2011, 2012, 2013) και δύο με την Ferrari (2015, 2019), γεγονός που έκανε τους μηχανικούς της Ιταλικής ομάδας να του δώσουν το προσωνύμιο «Το Λιοντάρι της Σιγκαπούρης».

 

 

  • Εμφανίσεις: 62

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Tzimas Home Accessories
Νίκος Τριανταφύλλου
ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
Σ' αναμμένα Κάρβουνα